domingo, 21 de octubre de 2018

LES EMOCIONS

Les emocions formen part de la nostra vida, afavoreixen el desenvolupament de la intel·ligència emocional i  de la personalitat i estan presentes als nostres aprenentatges , segons el nostre estat emocional (neurociència) aprenem d’una manera o d’altre i aquests aprenentatges seran més significatius i romandran per mes temps si ho fem més feliços.



Davant d’aquesta necessitat dels propis infants, de descobrir, identificar i diferenciar les seves emocions, de conversar sobre els seus sentiments i a gestionar-les adequadament, a poder estar “vermell o blau....” i poder expressar-ho i escoltar a la resta.... hem començat a treballar les emocions d’una manera divertida i molt significativa per ells….

EL MONSTRE DE COLORS

La Mare d’en Mateo ens va sorprendre amb el conte del monstre de colors, el va contar a la classe , ens va agradar molt!! Els dinosaures estaven molt atents i imitaven les expressions de les emocions.



CLASSIFIQUEM LES EMOCIONS

 Un altre dia, hem tornar a recordar les diferents emocions que sortien al conte i els colors d’aquestes, després hem classificat les bolletes de colors ,que estaven embolicades, per equips, cada equip s’encarregava d’una emoció/color i per últim hem introduït aquestes boletes classificades en cada pot de les emocions i els equips les han presentat a la resta de companys. Ja tenim preparats els nostres pots de les emocions....




Una de les emocions que més ens ha agradat va ser la rosa "l'amor"
En diferents dies continuarem treballant els colors de les emocions per tenir més adquirides quines són i d’aquesta manera aprofundir més amb el control de les emocions 





4 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Juanfran mha encantat jo ho vaig fer amb n Ana a l escoleta de protagonista mhe emocionat pk he reviscut aquell dia . Una altre activitat q vaig fer per grups cada equip un color amb el monstre en gran pintar amb globus i els globus tmb els vaig posar del color d l emoció. Un tema precios q si puc tmbe ho fare amb els meus. Una aferrada molt grossa . CATY FLEXAS

    ResponderEliminar
  3. Enhorabona per tota la feina que feis!! M'han encantat totes les activitats!!! En Jordi venia molt emocionat amb el monstre de colors!! Gràcies!!

    ResponderEliminar
  4. Moltes gràcies a la Mamà de Mateo per aquesta activitat tant enriquidora!!!, ara vaig entenent perquè Gabriel de vegades me pregunta si estic Groc o Blau... Jajajajajajaja, jo també us dono l'henorabona a Juanfran i les mestres a més de moltes gràcies per compartir aquesta i altres activitats, les quals fan que morim d'amor pels nostres DINOSAURES!

    ResponderEliminar