martes, 24 de noviembre de 2020

DINÀMICA DE QUALITATS POSITIVES

 Aquesta setmana hem fet la dinàmica de la teranyina amb un cabdell de llana. I el que anàvem dient eren coses bones dels altres (qualitats positivas). Ha estat difícil això de posar paraules, però entre tots i totes ens han sortit paraules molt xules. Ha començat en Bruno amb la llana i li ha passat a n' Iris:

Bruno de n' Iris: és guapa (li passa a n'Iris el cabdell de llana i ell es queda amb l'extrem)

Iris de Giulia: juega conmigo

Giulia de na Noa: es mi amiga, me hace sentir bien

Noa de n'Álvaro: campeón. En quest punt els altres també fan aportacions perquè és més fàcil entre tots buscar les paraules que necessitam. Gabriel diu de n'Álvaro que és: gracioso y cariñoso

Álvaro de n'Héctor: siempre juega conmigo. Yenka diu que és guapo i carinyós.

Héctor de n'Inara: guapa, muy buena jugando conmigo. Álvaro afegeix qu és adorable.

Inara de na Nicole: guapa, campeona

Nicole de na Lara: maravillosa

Lara d'en Bruno: guapo. Alanis diu que "me gusta jugar con él". Inara diu que és "maravilloso"

Bruno de na Yenka: adorable, guapa. Gabriel diu que Yenka és "graciosísima" i Hugo que és "campeona".

Yenka de Gabriel: guapo, adorable, muy bueno jugando conmigo.

Gabriel d'en Jordi: bueno jugando conmigo, mi mejor amigo.

Jordi de n'Alejandro: guapo, mi mejor amigo.

Alejandro de n'Aitor: guapo, cariñoso

Aitor de n'Alanis: superguapa

Alanis de na Mel: guapa, me justa jugar con ella, me gusta su vestido y pantalones

Mel de n'Hugo: corazón, campeón del mundo.

Hugo de na Mati: guapa, me gustas, campeona.

Després de fer la dinàmica hem traslladat aquestes paraules bones a un paper. Aquí teníu les feines:


Campeona /  campeona
campeona / guapa

guapo / adorable
valent /  cariñosa

guapa / guapo
guapo / guapa

campeón / campeona
guapa / polit

guapa /guapo



No hay comentarios:

Publicar un comentario